Se še spomnite, kako razočarana sem bila prejšnji teden? Sama nad sabo namreč. Moj zapis lahko preberete tukaj. Le kaj mi je preostalo drugega, kot da grem od začetka. Da boste bolj razumele mojo jezo in razočaranje, je tukajle še kratka in zelo simple bilanca:

Prvi 3 tedni: 

  • zdrava prehrana
  • redni in načrtovani obroki
  • tek 3x tedensko
  • rezultat: -3 kg

Naslednja 2 tedna:

  • nezdrava prehrana (sladkarije spet v igri)
  • nobenega načrtovanja in priprave obrokov (posledično filanje s sendviči in sladkarijami)
  • tek (kaj je že to ?!)
  • rezultat: +2,3 kg (res krasno!)

Zadnji teden (torej že šesti po vrsti):

  • zdrava prehrana
  • redni in načrtovani obroki
  • tek 2x
  • rezultat: -1 kg

No, pa mi povejte, glede na zgoraj napisano, če se splača bluzit? Zdaj razumete, zakaj sem zadnjič vsa razočarana napisala, da sem si z ritjo podrla vse, kar sem zgradila do tistega trenutka. Za mano je torej že 6 tednov, ko bi imela lahko že konkretne 4 kile manj, jih imam pa le 1,7 manj. Najhuje je pa to, da si ne zaupam. Točno vem, kaj in kako je treba naredit, da dosežem konkreten rezultat, pa vendarle z lahkoto vse uničim. 🙈

No, pa dovolj samokritike za danes. Lesson taken! Gremo naprej, saj zdaj teče že sedmi teden. In kaj imam v načrtu? Nič posebnega! Dejansko le moja 3 zlata pravila:weight loss motivation quote

  • zdrava prehrana 🍒
  • redni in načrtovani obroki 🍛
  • tek 3x tedensko 🏃

Srečno tudi ostalim, ki bijete podobne nesmiselne bitke! ツ

 

 

Klikni TUKAJ in podarila ti bom 10% popusta na tvoj prvi nakup!