Woman-choosing-between-a-hamburger-plate-and-a-salad-plateNe glede na to ali ste ravno na dieti ali pa želite svojo težo le vzdrževati, ste v prazničnem obdobju vedno v precepu. Še več, to obdobje nam vsem predstavlja resen izziv!

Vsa ta hrana okoli nas, prijateljski obiski, novoletne zabave, sladkarije, babičini piškoti… Le kako naj se človek v tem času drži jedilnika, nabitega z zdravimi in vitamini polnimi jedmi?

Morda pa bi le šlo! Preverite nekaj preprostih trikov, ki vam bodo pomagali, da se boste držali svojih načrtov in jedilnikov.

 

  1. Osredotočite se na ljudi, ne na hrano

kako se ne zrediti med praznikiNe pozabite, da gre pri božičnih in novoletnih zabavah, obiskih in večerjah v resnici za druženje z ljudmi, ki jih imate radi, in ki jih morda ne vidite dovolj pogosto. Prepustite se vzdušju in se, raje kot da se vržete na hrano, posvetite pogovorom in grajenju odnosov s prijatelji oz. bližnjimi.

 

2. Poskrbite, da bo nezdrava hrana na zabavi raje izjema kot pa pravilo

Saj veste, da v resnici ni problem v eni večerji. Dokler se naslednji dan vrnete v svoj običajen in urejen ritem zdravega prehranjevanja, vam tisti nezdrav obrok iz včerajšnje zabave zagotovo ne bo pustil prevelikih posledic.

3. Razmislite o tem, da bi zabavo gostili vi

kako se ne zrediti med prazniki1Tako lahko na mizi zagotovite tudi »dieti prijazne« jedi, po katerih boste lahko posegli. Enako se lahko znajdete, če zabavo prireja nekdo drug. Ponudite se, da prinesete kakšno jed tudi vi in tako prispevate ne le k svoji liniji temveč tudi k organizaciji same zabave.

 

 

4. Na zabavo nikakor ne pridite lačni

Prigriznite kaj zdravega in lahkega preden greste na zabavo, saj tako ne boste »jedli z očmi« že takoj, ko prispete.

5. Izberite modro

Če se dobro razgledate po bogato obloženih mizah na vseh teh prazničnih zabavah in obiskih, morate priznati, da bi lahko našli tudi kaj, kar vsaj približno sodi na vaš jedilnik. Držite se solat, popečene zelenjave, mesa ali svežega sadja. Ne pretiravajte s prelivi, namazi in omakami, saj je tam res veliko skritih kalorij.

  • Hrano si na krožnik naložite le enkrat.
  • Ne jejte hrane, ki je ne marate. Preprosto recite »Ne, hvala.«
  • Preizkusite nove jedi, če vam to odgovarja, in mirno izpustite standardne jedi, ki jih lahko jeste tudi doma.

6. Jejte počasi in preudarno

Naše telo potrebuje približno 20 minut, da dobi sporočilo, da smo siti in polni. Dajmo mu ta čas, in ga ne obremenjujmo dodatno. Če bomo jedli počasi, bomo zagotovo pojedli manj, kot pa če bi v istem času goltali hrano kot za stavo.

7. Pijte odgovorno

Izberite vodo ali mineralno vodo, če pa se že odločite za alkohol, raje posezite po kozarcu rdečega ali belega vina. Zraven je priporočljivo piti vodo. Ne pozabite, da preveč alkohola lahko zamegli vašo presojo in trdno voljo tudi glede hrane. Naslednji dan bi bili zagotovo razočarani.

8. Bodite aktivni

Minglajte, družite se, pogovarjajte in plešite. Ostanite aktivni, zadovoljni in stran od mize s hrano, kot je to le mogoče.

kako se ne zrediti med prazniki2

9. Pazljivo z ostanki hrane

Če gostite zabavo, nikar ne mislite, da morate dan po zabavi vse ostanke hrane pospraviti v svoje telo. Na to mislite že prej, naredite manjše porcije in jih zapakirajte svojim gostom za domov. Prav tako ne pozabite, da imate skrinjo, kamor lahko shranite marsikaj.

10. Nagradite se

Da, tudi to naj bo del vašega načrta. Prazniki so, in vsesplošno odrekanje je res mučno. Preusmerite svoje nagrade od hrane na druge aktivnosti, npr. da greste v kino pogledat svoj najljubši film ali drsat s prijateljico ali si kupit kakšen nov kos garderobe. Le kaj je lepšega kot ugotoviti, da se načeloma že lahko stlačite v eno številko manjše kavbojke :).

Klikni TUKAJ in podarila ti bom 10% popusta na tvoj prvi nakup!