Se kdaj vprašate, zakaj enim uspeva in drugim ne? Kako močno voljo imajo nekateri in kako nekdo drug z lahkoto obupa?

Ko se odločimo izgubiti nekaj odvečne teže, je to ponavadi dolgotrajen proces, pri katerem je potrebno biti vztrajen, dosleden in discipliniran. Sama sem se v ta proces podala pred dvema tednoma. Po enem tednu sem se zaupala tudi vam, drage bralke. In rezultat prvega tedna? Če se spomnite, je dobra kila in pol že zdrsnila dol. In kot sem že zapisala v svojem prvem poročilu (ki ga najdete tukaj), mi je povsem jasno, da gre na začetku hitreje, potem pa se ustavi. Prelahko pa vendarle ne more biti, kajne? Konec koncev se človek tudi zredil ni v enem samem tednu.

Spoznanje v drugem tednu hujšanja

No, danes lahko rečem, da je za mano že drugi teden drugačnega prehranjevanja, oziroma lahko rečem kar drugačnega načina življenja. Zato sem zopet tu in z veseljem z vami delim nekaj svojih opažanj in spoznanj. Tudi rezultat tega tedna vam bom zaupala ☺️, ampak malce kasneje. Najprej vam moram povedati, v čem je po moje vsa umetnost hujšanja. Vsaj tako sem sama opazila…

Pomembno je, da si organiziran in da obroke načrtuješ vnaprej!

Mislim, da je v tem vsa poanta! načrtovan_obrokVsi živimo hitro, imamo poleg službe tudi družino, obveznosti, opravke, in posledično kupujemo vse bolj pripravljeno in umetno hrano, ki vsebuje veliko skritih sladkorjev. Ste se že zalotile, da si v službi za malico kupite sendvič ali že pripravljeno solato? Ali pa greste med malico v bližnjo restavracijo, kjer imajo vsak dan na meniju 5 različnih malic, po enem mesecu pa ugotovite, da so si vse te malice precej podobne po okusu? Kako sem se znašla jaz, vam bom zaupala v svojem naslednjem zapisu. Ni tako težko, resnično pa zahteva razmišljanje vnaprej, čas za pripravo in nekaj domišljije, da si izmisliš vsak dan kaj novega. Par jedi mi je prejšnji teden res super uspelo, in obljubim, da jih bom še ta teden delila z vami.

Drugi teden hujšanja je odnesel nekaj teže

No, in rezultat prejšnjega tedna 😎? Seveda, bila sem precej pridna in disciplinirana, tako da mi tehtnica prijazno kaže še konkretne pol kile manj. Jeeeej!!! Počasi se daleč pride, pravijo, in jaz nameravam biti potrpežljiva. Zdaj sem na 67,5 kg in pred mano je še precej dela.

Kaj sem delala v redu? Če potegnem črto, sem zadovoljna, da sem:

  • šla prejšnji teden kar 2x tečt, in sicer cca. 8 km oz. 50 min.
  • se cel teden držala le polnovrednega kruha, kupljenega v moji najljubši pekarni.
  • sladkarije zmanjšala za 90% (uups, nekaj jih je pa vendarle ostalo 😳)
  • pojedla veliko več zelenjave, predvsem regrata, čemaža in špargljev
  • zmanjšala sendviče na 1 na teden, namesto na 3 na dan (ja, vem, kako sem sploh preživela prej?!)

Tole je zame res napredek! Pa ne toliko zaradi spremembe v prehrani kot pa zaradi zmožnosti spremembe v prehrani. Vsega zgoraj naštetega se mi ni problem držat, načrtovanje in priprava vsega skupaj pa mi predstavlja velik izziv.

Še vedno je par stvari, ki jih lahko še dodatno naredim, da pospešim proces izgubljanja teže.

  • kos_torteLahko bi npr. zmanjšala sladkarije za 95%, kar bom morala narediti.
  • Lahko bi strogo šla tečt 3x na teden, pa če ošpičene preklje padajo z neba.
  • Resnično bi lahko spustila rojstnodnevne torte ali vsaj pojedla četrtino običajnega kosa.
  • Med gledanjem televizije bi lahko naredila par vaj za roke z utežmi, ki se mi svaljkajo v omari.

Hmmm ja, še veliko bi lahko naredila. Ampak vse naenkrat ne gre, kajne? Zato ostanite z mano, pridružite se mi, če ste zbrale voljo, in spremljajte moje zapise še naprej. Obljubim, da bom do naslednjič posvojila kakšnega od zgoraj naštetih ukrepov. Bom prilezla na 67 kg do naslednjega tedna?smiley-crossing-fingers

 

Maja (še vedno za hujšanje navdihnjena mamica)

 

 

Klikni TUKAJ in podarila ti bom 10% popusta na tvoj prvi nakup!